Dostawa i płatność

Jakie są formy dostawy?

Masz do wyboru wiele form dostawy zamówień:

  • Przesyłka pocztowa - doręczenie na krajowy adres realizuje Poczta Polska (dostawa w dni robocze w ciągu 72 godzin od nadania); po nieudanej próbie doręczenia, listonosz zostawia awizo, po czym paczka będzie oczekiwać na odbiór własny we właściwej siedzibie Poczty Polskiej.
  • Kurier DPD - doręczenie na krajowy adres realizuje firma kurierska DPD (dostawa w dni robocze w ciągu 48 godzin od nadania); kurier podejmie 2 próby doręczenia, po czym paczka wraca do nadawcy.
  • Kurier InPost - doręczenie na krajowy adres realizuje firma kurierska InPost Kurier (dostawa w dni robocze w ciągu 48 godzin od nadania); kurier podejmie 2 próby doręczenia, po czym paczka wraca do nadawcy.
  • Paczkomaty 24/7 - doręczenie do wybranego Paczkomatu InPost (dostawa w dni robocze w ciągu 48 godzin od nadania)

Maksymalny rozmiar paczki w Paczkomacie wynosi 41 x 38 x 64 cm. Większe paczki będą doręczane jak przesyłka kurierska.

Jaki jest koszt i czas dostawy na adres w Polsce?

Darmowa dostawa zamówień o wartości powyżej 299 zł.

Darmowa dostawa dotyczy przesyłek krajowych doręczanych za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.

Koszt dostawy zależny jest od wybranej firmy doręczającej oraz sposobu płatności i przedstawia się następująco:



Płatność przelewem Płatność przy odbiorze Przelew natychmiastowy PayPal
zamówienia do 299 zł zamówienia powyżej 299 zł
Kurier Inpost
9,90 zł GRATIS +2,00 zł +1,45 %
wartości zamówienia
+5 %
wartości zamówienia
Kurier DPD
11,90 zł GRATIS
Przesyłka pocztowa
15,90 zł
Paczkomaty 24/7
12,90 zł brak możliwości

Jak można zapłacić za zamówienie krajowe?

Zamówienie opłacić można na kilka sposobów:

  • Tradycyjny przelew (przedpłata) - płatność tradycyjnym przelewem bankowym
  • Przelew natychmiastowy (przedpłata) - bezpieczna płatność online (+prowizja 1,45% wartości zamówienia)
  • PayPal (przedpłata) - bezpieczna płatność online (+prowizja 5% wartości zamówienia)
  • Przy odbiorze (pobranie) - płacisz gotówką kurierowi przy odbiorze towaru (+ opłata za pobranie wg tabeli powyżej)

Nie ma możliwości zapłaty przy odbiorze przesyłki z Paczkomatu. 

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online (przelew natychmiastowy) jest Blue Media S.A.

Płatność z Polski tradycyjnym przelewem proszę dokonywać na rachunek mBank:
97 1140 2004 0000 3902 7457 9956

Jaki jest koszt dostawy poza granice kraju?

Koszt przesyłek poza granice Polski uzależniony jest od wielkości i wagi paczki. Poniższa tabela przedstawia zryczałtowany koszt dostawy zamówień opłaconych z góry tradycyjnym przelewem dla paczki o maksymalnych rozmiarach 600*400*400cm (dł. * szer. * wys.) i wadze do 10 kg. Dla większych paczek ustalana będzie opłata zgodna z cennikiem firmy kurierskiej DPD. Aby ustalić cenę większej przesyłki lub przesyłki do innego kraju, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Strefa Cena Kraj Przewidywany
czas doręczenia
Strefa I 49,90 zł Czechy, Litwa, Niemcy, Słowacja 2-5 dni
Strefa II 69,90 zł Belgia, Dania, Holandia, Łotwa, Węgry, Włochy 2-6 dni
Strefa III 89,90 zł Austria, Estonia, Francja, Luksemburg, Słowenia, Szwecja. Wielka Brytania i Irlandia Północna 3-8 dni
Strefa IV 109,90 zł Bułgaria, Finlandia, Hiszpania, Irlandia, Liechtenstein, Portugalia, Rumunia 3-8 dni
Strefa V 149,90 zł Chorwacja, Grecja, Norwegia 3-8 dni

Paczki zagraniczne doręcza firma kurierska DPD. Dostawa do innych krajów możliwa po wcześniejszym uzgodnieniu.

Jak można zapłacić za zamówienie zagraniczne?

  • Tradycyjnym przelewem (przedpłata) - płatność tradycyjnym przelewem bankowym; sklep nie pobiera dodatkowych opłat za płatność zwykłym przelewem
  • Płatność on-line PayPal (przedpłata) - szybka płatność za pośrednictwem systemu PayPal; do zamówienia będzie doliczona prowizja w wysokości 5% od wartości zamówienia

Nie ma możliwości zapłaty przy odbiorze zamówień zagranicznych.

Płatność z zagranicy tradycyjnym przelewem proszę dokonywać na rachunek mBank: 
IBAN: PL97 1140 2004 0000 3902 7457 9956
BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK

Jak długo czeka się na przesyłkę?

Zamówienia z szyciem przygotowujemy i wysyłamy zwykle w ciągu 5, a pozostałe w ciągu 2 dni roboczych. W szczególnych przypadkach termin ten może ulec zmianie, o czym zostaniesz niezwłocznie poinformowany. Dokładny czas doręczenia zależny jest od wybranej formy dostawy. Stosowną informację otrzymasz w dniu wysyłki.

Całkowity czas oczekiwania na zamówienie to: czas przygotowania zamówienia do wysyłki + przewidywany czas doręczenia.

Doręczenia odbywają się w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 18:00. Nie ma możliwości określenia dokładnej godziny doręczenia przesyłki. Podaj taki adres doręczenia, aby możliwe było jej skuteczne doręczenie w godzinach określonych powyżej.

Jak sprawdzić gdzie jest moja paczka?

Jeśli masz konto w naszym sklepie, możesz sprawdzić status zamówienia na każdym etapie jego realizacji. Po zalogowaniu wejdź w zakładkę "Moje konto", a wyświetli się lista Twoich zamówień oraz ich aktualny status. Jeśli zamówienie zostało wysłane, obok statusu pojawi się numer przesyłki. Po kliknięciu na numer sprawdzisz gdzie aktualnie znajduje się Twoja paczka!

Jeśli nie masz konta w naszym sklepie, otrzymasz informację o zmianie statusu oraz o przesyłce na adres e-mail podany w zamówieniu.

Informacje dodatkowe

W przypadku nieobecności adresata, kurier/listonosz pozostawia awizo, w którym wskazane jest miejsce i termin do odbioru przesyłki. Przesyłka jest wówczas wydana ze skutkiem doręczenia w placówce firmy doręczającej lub w miejscu uzgodnionym z Klientem. Termin na odbiór przesyłki wynosi 3 dni robocze, a jego bieg rozpoczyna się od dnia awizowania przesyłki. W razie bezskutecznej próby doręczenia lub upływu terminu odbioru przesyłka jest zwracana nadawcy, a Odbiorca obciążany jest kosztami ponownej wysyłki.

do góry
Bestsellery
bestseller
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl